من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

انتقال

سلام بچه ها

دیروز تصمیم گرفتم آرشیو 5 ساله ام رو از بلاگفا به اینجا منتقل کنم.ابزار مهاجرت رو نصب کردم ولی ایراد می گرفت و فقط میشد آخرین نوشته ها رو ارسال کرد.هیچی دیگه .می بینید فقط اطلاعات آذر و کمی هم از آبان رو آورد

امروز صبح که اومدم اداره دیدم وبلاگ بلاگفام فیلتر شده

دارم از غصه می میرم

فقط لینک شما دوستا برام خیلی مهمه

از صبح دارم تو گوگل یکی یکی تون رو سرچ می کنم و میارم جزو پیوندهام

اینقدر بلاگفا با اینجا مشکل داره که حتی اجازه نمیداد آدذرسم رو براتون بذارم.میگه امکان درج تبلیغات نیست!!!!!!!!

برا خیلی هاتون مجبور شدم فارسی بذارم

ایشالله که دوباره بتونم همه تون رو پیدا کنم

تموم خاطرات دخترکم هوا رفته


  • ۹۳/۰۹/۱۷
  • elham kh

نظرات (۲)

سلام الهام جون...همین حالا پیامهات رو دیدم دیشب تا حالا نت نداشتیم....وای چرا اینجوری کرده بلاگفا....انقدر بدبخته که نتونست ببینه یه عده میرن بیان...اه اه...اینه سیستم مدیریت ایرانی...شک نکن
خونه جدید مبارک الهام جونم
خیلی زحمت کشیدی برام ادرس گذاشتی
مرسی دوست خوبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی