من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

م...مثل مرتضی

 

متن آهنگ  نگران منی مرتضی پاشایی - تیتراژ ماه عسل

 ♫♫♫

تو به جای منم داری زجر می کشی
یکی عاشقته که تو عاشقشی
تو به جای منم پُره غصه شدی
نذار خسته بشم
نگو خسته شدی..

نگران منی که نگیره دلم
واسه دیدن تو داره میره دلم
نگران منی مثل بچگیام
تو خودت می دونی من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره
هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو
تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم
به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته
مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی

 ♫♫♫

یه غرور یخی یه ستاره ی سرد
یه شب از همه چی به خدا گله کرد
یدفعه به خودش همه چی رو سپرد
دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد..

نگران منی به تو قرصه دلم
تو کنار منی نمی ترسه دلم
بغلم کن ازم همه چیمو بگیر
بذار گریه کنم پیش تو دل سیر..

مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره
هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو
تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم
به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته
مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی..

بعد از اونکه همه آهنگ های زنده یاد مرتضی پاشایی رو شنیدم بد جور عاشق شدم.مخصوصا آهنگ نگران منی که منو بیش از پیش به خدا نزدیک می کنه 

عاشق خدا   عاشق همه چیو و همه کس 

یه مدتی بود با همکارهام ارتباطی نداشتم ولی الان که ارتباطم رو قویتر کردم اداره دیگه برام حکم جهنم رو نداره 

امروز که بچه ها نیستن اصلا دلم نمی خواد اداره بمونم 

ارتباطمون خوب شده با همه شون.طفلکی ها اونا از قبل هم خوب بودن ولی من منزوی بودم و یه گوشه می نشستم. 

الان احساس می کنم بیشتر دوست دارم و بیشتر دوست داشته میشم 

چقدر فرق داره که نگاهت به دنیا چجوری باشه...اگه نگاهه رو خوب کنیم اون وقته که هیچ چیز برامون آزار دهنده نیست.حتی اگه کسایی اطرافمون باشن که قصدشون آزارما باشه ولی تنها نصیبشون اینه که دودش تو چش خودشون میره 

فعلا اینقدر عاشقم که هیچ کسی با هیچ رفتار بدش نمی تونه منو از پا دربیاره  

دوست دارم هر لحظه و همه جا یک یک آهنگ های مرتضی پاشایی رو بلند از ته دل فریاد بکشم 

عاشق شدم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگذریم 

دیشب ناهار امروز رو با عشق آماده کردم.ته چینش رو جدید یاد گرفتم.سیب زمینی رنده شده 

اینم عکسش 

http://nowaroosupload.ir/uploads/14175955191.jpg 

آخر هفته خوبی رو برا یکایکتون آرزو می کنم

  • ۹۳/۰۹/۱۲
  • elham kh

نظرات (۴)

  • مهدیه ماه
  • چرا ملاحظه منو نمیکنی؟؟؟!!!!!
    تو اوج رژیم این چه عکسیه اخههههههه
    الی هر وقت انسان دیدش رو متفاوت کنه یقینا لذت بیشتری خواهد برد از نعمت های اطرافش.
    ;.
    سلام عزیزم
    چ ته چین هوس انگیزی به به
    اره کافی ادم دیدش نسبت ب اطراف عوض کنه اونوقت تحمل همه چیز راحت حتی لذت بخش میشه الهام جو7
    وای خدایا چقد خوشمزه ست، حالا من رژیم دار چی کار کنم آخه :(((
    نوش جونتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی