من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تعویض قالب

خوب! دقت کردین دیگه که من تغییر رشته دادم و تغذیه رو انتخاب کردم.عکس های بالا نشون میده منو که چه خانومی شدم واسه خودم 

امروز وبلاگ رسابانو رو که دیدم هوس کردم تم وبلاگ رو عوض کنم و از روی وبلاگ رسا جون به اونجا رفتم و اینو انتخاب کردم 

آخه اینروزا همش دنبال اینم که چه تغذیه ای مناسبه و چی نیست 

خیلی به این مباحث علاقه دارم 

جالبه که تو همین حین هم مدرسه هلسا یه جلسه تغذیه برامون گذاشت و یه کارشناس ارشد تغذیه اومد و هر اونچه رو که دوست داشتم بدونم رو گفت 

روزها می گذره و من همچنان منتظرم تا 26 دی که هم روز تولد هلی هست و هم من باید چسبم رو بعد سه ماه بردارم.البته الان برمی دارم یعنی سه روز یه بار میرم حموم و بعدش عوضش می کنم ولی اینکه برا یکی دوساعت بی چسب باشم نه!!!!!!!!!!! 

برام دعا کنید که ورم ها زود بخوابه.دیگه خیلی خسته شدم

  • ۹۳/۰۹/۱۰
  • elham kh

نظرات (۹)

بـغـض کـردیـم...
یـه شـبـایـی نـداشـتـه هـامـون بـیـشـتـر از داشـتـه هـامـون بــود...
یـه روزایـی یـه چـیـزایـی دیـدیـم کـه از توو داغـونـمـون کـرد..
یـه شـبـایـی نـفـسـمـون بـرید از ایـن هـمـه بـغـض...
یـه شـبـایـی نـفـس کـم اوردیـم...امــا دووم اوردیــم...
یـه روزایـی فـقـط زنـده بـودیـم ...زنـدگـی نـکـردیـم...
یـه شبـایـی زنـده هـم نـبـودیـم فـقـط بـودیـم...هـمیـن..!
الی عزیزم سلام
مبارک باشه عملت
امیدوارم راضی باشی . کار خوبی کردی وقتی اینطوری حس بهتری بهت میده.
دلم برات تنگ شده
همیشه خواننده ی وبلاگتم اما اگه نظر نمی ذارم ببخش تندی میام و می رم

اینجا هم خیلی شادتر و قشنگ تر شده
لایک
  • مهدیه ماه
  • قالب جدیدت مبارک عزیزم.
    افرین که خیلی زود به فکر افتادی که تغذیه ت رو درست کنی.
    ان شاالله هر چه زودتر ورم هات بخوابه....بعدش با یه بینی خوشگل برای خودت و هلی جشن بگیری.
    خدایا الی کارت داره...ببین چی میخواد!!!!!
    چ قالب خوشگلی الهام جون مبارک
    اشاله ورمش میخوابه اما من شنیدم تا 1 سال باید کامل صبر کنی تا شکل واقعیش مشخص بشه
    قطعا خوشگل شده الهام جونم
    سلام عزیزم.مبارکه قالبت خیلی قشنگه.
    خواهرم سه ساله ازدواج کرده و شهریور سال قبل سقط داشت و الان
    دو ماهشه
    عزیزززم قالب نو مباارک، چقد قشنگ و شاد ـه
    خوب میکنی ب مسایل تغذیه اهمیت میدی، خصوصا ک هلی جون تو سن رشد ـه و واقعا این چیزا مهم ـه واسش و البته واسه خود ماها هم اهمیت باید داشته باشه ک چ نوع غذایی میخوریم.
    ایشالا ک ورم هات زودتر میخوابه و تو تولد هلی هم حسابی میترکونیییییی
    موفق و زیباباشی الهام جان
    بینی جدید مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی