من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

من و هر آنچه ذهنم را پر می کند

من مامان یه دختر 7 ساله که دو روزه طعم کلاس اول رو می چشه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
برا اولین بار بود امتحانش کردم.خیلی عالیه.اگه حوصله خمیر پیتزا درست کردن ندارید نون های تست رو کنار هم بچینید و مواد بریزید و بعد هم پنیر.فقط لازمه بگم نیازی نیست که تو فر با حرارت پایین بمونه .فقط ده دقیقه حرارت بالا رو روشن کردم که پنیر آب بشه.البته کمی برشته شد ولی عاااااااااالی بود.مواد داخلش هم کاملا سیف.. 

مرغ ریز شده تو ماهیتابه رژیمی تفت دادم و سبزیجاتی مثل فلفل دلمه ای و هویج ریز شده آب پز و قارچ و پودرآویشن 

ما در روز به 5 گروه مواد غذایی احتیاج داریم که پیتزای سالم هر 5 گروه رو داره(طبق نظریه کارشناسان تغذیه) 

البته این پنیر پیتزایی هم که من استفاده می کنم مارک "هدف" هستش که خیلی کم چربه و عااااااااااااالی حتما امتحان کنید.اینم عکسش

 http://nowaroosupload.ir/uploads/14175020081.jpg

  • ۹۳/۰۹/۱۱
  • elham kh

نظرات (۴)

  • مهدیه ماه
  • اتفاقا منم دیروز درست کردم عالی شد.
    نوش جونت عزیزم.فقط زیاده روی نکنیاااااااا چاخ میشی.
    ورم بینیت بهتر شد؟
    واای چقد خوشمزه ست، نوش جونتووون
    Jaleb bod
    سلام خانومی
    قالب نو مبارک راستی نون اصلا احتیاجی به پخت نداره ؟

    مطالبی که راجب به تغذیه یاد گرفتی رو میشه برای ما هم بگی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی